دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
صدرالله اسماعیل زاده

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل زاده گفت: برنامه‌ریزی راهبردی مدارس علمیه بر اساس ظرفیت‌ها و واقع بینانه باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام والمسلمین صدرالله اسماعیل زاده مدیر حوزه علمیه مازندران، در جمع طلاب و اساتید مدارس علمیه آمل بر برنامه‌ریزی راهبردی و پنج ساله مدارس علمیه تاکید کرد و اظهار داشت: برنامه‌ها بر اساس ظرفیت شهرستان‌ها، واقع بینانه و قابل تحقق باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل زاده با اشاره به تدوین برنامه راهبردی حوزه علمیه مازندران، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی به عنوان اولین اصل در مدیریت حوزه مورد توجه بوده و حرکت به سوی پیشرفت و حصول نتیجه در سه مقطع کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با نگاه درست و برنامه‌ریزی واقع بینانه ادامه دارد که اعتقاد راسخ داریم با گام‌های رو به جلو و همکاری صادقانه نهادها و ارگان‌ها، قابل دستیابی است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، با تشویق مدارس علمیه نسبت به برنامه‌ریزی و ترسیم اهداف براساس اسناد بالادستی و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی توضیحاتی در خصوص تعیین ابزار، روش‌های دستیابی به اهداف و رسیدن به موفقیت‌ها ارائه کرد.

وی در ادامه بر لزوم ارائه آموزش‌های متناسب و یادگیری مهارت‌های لازم در کنار تدریس تأکید کرد و یادآور شد: نتیجه و هدف از تحصیل در مدارس علمیه می‌بایست روشن باشد، چرا که طلاب می‌توانند با بهره گیری از اساتید مجرب و انتقال تجربیات و شرکت در طرح‌های مختلف تبلیغی، تهذیبی و پژوهشی، موجبات سربلندی خود و مدارس علمیه را فراهم کنند و حوزه علمیه استان مازندران این افتخار را دارد که در همین راستا حمایت‌های لازم را مبذول دارد.

مدیر حوزه علمیه مازندران، بر انجام صحیح ماموریت و رسالت طلبگی اشاره کرد و گفت: ارائه و انتقال خدمات دینی به جامعه امروز، نیازمند برقراری ارتباط با اقشار مختلف جامعه است که باید روش‌های مختلف ارتباط‌گیری با مخاطب را فرا بگیریم تا نتیجه عملی آن را در اثرگذاری بر مخاطب ببینیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha